Co zrobić aby zgłosić ofertę pracy?
- Zgłoszenie oferty pracy wymaga założenia konta na stronie www.praca.gov.pl Zarejestrować się można korzystając z: kwalifikowanego podpisu elektronicznego "Rejestruj konto i zweryfikuj kwalifikowanym podpisem elektronicznym" lub za pomocą login.gov.pl "Rejestruj konto i zweryfikuj przez login.gov.pl".
- Następnie należy wybrać usługi elektroniczne - zgłoszenie oferty pracy.
- Powiatowy urząd pracy, do którego wpłynęła oferta pracy weryfikuje poprawność i kompletność przekazanych danych.
- Oferty pracy zgłaszane przez pracodawców do powiatowych urzędów pracy w całym kraju rejestrowane są w Centralnej Bazie Ofert Pracy, ogólnodostępnej na stronie: www.psz.praca.gov.pl.
Poniżej zamieszczamy filmik ukazujący wprowadzenie oferty pracy do CBOP, udostępniony przez PUP Legnica:
https://www.youtube.com/watch?v=3mXGVC5ixHQ
Zachęcamy również do skorzystania z instrukcji zgłoszenia oferty pracy zamieszczonej na naszej stronie https://wodzislawslaski.praca.gov.pl/