Oferowany kurs z zakresu praktycznych zastosowań marketingu jest całkowicie bezpłatny, dedykowany osobom realizującym projekty na rzecz tworzenia i promocji oferty związanej ze społecznością lokalną (np. produkty turystyczne, wydarzenia kulturalne, sportowe, festyny i in.). Szkolenie może się przyczynić się m.in. do wzrostu kompetencji samorządów oraz formalnych i nieformalnych organizacji (działających na rzecz ekonomicznego i społecznego rozwoju społeczności lokalnych) w obszarze wykorzystywania metod i narzędzi marketingowych do realizacji założonych celów rozwoju społeczności lokalnych.
Zajęcia są podzielone na 4 moduły tematyczne, omawiające podstawowe obszary kompetencji:
- Moduł 1: Od produktu do marki – mechanizmy marketingu miejsc
- Moduł 2: Nowoczesne metody komunikacji w marketingu miejsc
- Moduł 3: Partnerstwo w marketingu miejsc
- Moduł 4: Event marketing, czyli jak wykorzystywać wydarzenia do realizacji celów marketingowych
Wybieramy i zapisujemy się na jeden moduł. Po ukończeniu danego modułu można skorzystać z kolejnych - będą organizowane kolejne nabory do lipca 2022 r.
Formuła: zajęcia w ramach kursu będą realizowane w formie hybrydowej - częściowo w postaci spotkań on-line, a częściowo jako samodzielna praca z materiałami na platformie Moodle WNE UW pt. "Szkolenia".
Czas trwania kursu (jednego modułu) to 15 godzin dydaktycznych.
Harmonogramy zajęć oraz formularze zgłoszeniowe dostępne na stronie: Marketing inicjatyw lokalnych
Dodatkowe pytania prosimy kierować na adres: misja@wne.uw.edu.pl