Rejestracji w formie elektronicznej dokonuje się poprzez wypełnienie elektronicznego formularza zamieszczonego na stronie www.praca.gov.pl
Rejestracja elektroniczna może nastąpić:
- Przy użyciu profilu zaufanego – rejestracja następuje w momencie złożenia wniosku opatrzonego podpisem elektronicznym.
- Bez użycia profilu zaufanego – dzień złożenia wniosku w formie elektronicznej nie jest jednoznaczny z otrzymaniem statusu osoby zarejestrowanej – rejestracja następuje po przeprowadzeniu rozmowy telefonicznej z pracownikiem urzędu.
Wskazówki dotyczące wypełnienia elektronicznego formularza do rejestracji znajdują się na podanej powyżej stronie w zakładce POMOC.
Szczegółowe informacje na temat rejestracji elektronicznej można uzyskać dzwoniąc pod numery telefonów:
576 330 889
32 459 29 67
32 459 29 68
32 459 29 60
- Instrukcja elektronicznej rejestracji jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy
- Proces elektronicznej rejestracji - film
Pamiętaj!
Możesz zadzwonić do swojego Doradcy Klienta, który przedstawi Ci oferty pracy, staży lub zaproponuje inną formę wsparcia – najkorzystniejszą dla Ciebie:Kontakt z urzędem w czasie pandemii - nr telefonów do doradców klienta.